Bestilling
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvordan kan det være?
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Levering
Kan jeg få gratis fragt?
Kan varerne ikke gå i pakkeshop eller ønsker du hellere hjemmelevering kan du få dette uden beregning for ordrer over 750 kr.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Vi pakker og ekspederer ordre hver hverdag, og bestræber os på at få ordre afsendt samme dag som de bliver bestilt.
Hvor lang er leveringstiden?
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Dette vil dog ikke opfylde returneringsbetingelserne.
Har du ingen besked modtaget vedr. hvilket posthus/afhentningssted din pakke ligger, så kontakt os endelig og vi vil undersøge dette.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået.
Har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk – så finder vi en løsning.
Levering til udlandet
Sender I varer til udlandet?
Priser / Betaling
Hvordan opgives priserne?
Opkræves der betalingsgebyr?
Hvilke betalingskort modtager I?
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
– PayPal
– Mobilepay
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Fortrydelse / ombytning
Hvor lang tids returret har jeg?
Returner produkterne forsvarligt indpakket. Returadressen er:
Elenas.dkRingvej 3
7860 Spøttrup (Lem)
Danmark
Noteret: Retur
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Reklamationsret
Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?
Vedr. levering af frisk frugt & grønt
Jeg har modtaget noget som er dårligt. Hvad gør jeg?
Kontakt os
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
+45 7023 1201
Skriv en mail:
elenas@elenas.dk
Hvad er jeres åbningstider?
Mandag: 8:00 – 18:00
Tirsdag: 8:00 – 18:00
Onsdag: 8:00 – 18:00
Torsdag: 8:00 – 18:00
Fredag: 8:00 – 18:00
Lørdag: 9:30 - 13:00
Søndag: Lukket
Mail besvares indenfor 24 timer.
Bruger websitet cookies?
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores privatlivsbetingelser.
Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?
Skriv til Victor på victor@elenas.dk
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på elenas@elenas.dk