Ofte stillede spørgsmål

Juleappelsiner & Avocadoer 2020

Hvad skal man vide omkring årets Juleappelsiner & Avocadoer?

Grundet covid-19 situationen i år, vil vores årlige arrangement med Juleappelsiner & Avocadoer blive noget anderledes end tidligere år.
Først og fremmest så vil der ingen afhentningsdag være hvor man kan komme forbi butikken og hente sine forudbestilte appelsiner.
Alt vil derfor blive leveret lige til din dør!
Prisen for levering er 59kr. fast pris, uanset hvor mange appelsiner du bestiller.
Bor man i postnumrene 7800, 7840, 7860, 7870, vil vi ikke trække penge for fragten på din bestilling, så du får leveret det fragt frit.
Appelsinerne og avocadoerne er sat til at lande i uge 50 eller 51, hvor vi direkte efter vil få dine bestilte varer afsted, så du derfor kan forvente at modtage din bestilling med appelsiner og/eller avocadoer i disse uger.
Dagen før levering vil du modtage direkte besked.
Ved forudbestilling af Juleappelsiner og/eller Avocadoer vil betalingen ske sammen med forudbestillingen (pengene vil blive trukket ved bestilling).
Appelsinerne er ikke sprøjtet med chlorpyrifos! Holdbarhed kan derfor variere, alt efter opbevaring.
Bestillinger med andre varer udover appelsiner og/eller avocadoer vil blive leveret samlet i uge 50 eller 51.

Bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvordan kan det være?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

 

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: (Hvis man har) Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk hurtigst muligt, og vi vil være behjælpelige med din ordre.


Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.


Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort eller Paypal i forbindelse med ordreafgivelsen.


Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Vi kan ikke tilbyde gratis fragt på din ordre.
Dette gør vi ikke da vi sætter sikkerheden for at din ordre når hel frem, meget højt, som betyder at vi pakker dine bestilte produkter forsvarligt ind, så de ingen skade får.


Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt!

 

Vi pakker og ekspederer ordre hver hverdag, og bestræber os på at få ordre afsendt samme dag som de bliver bestilt.


Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.

 

PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!


Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.

Dette vil dog ikke opfylde returneringsbetingelserne. 

 

Har du ingen besked modtaget vedr. hvilket posthus/afhentningssted din pakke ligger, så kontakt os endelig og vi vil undersøge dette.


Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Dét kan du tro!
Du kan afhente din bestilling i vores butik ved at vælge dette i checkout, når du bestiller på elenas.dk
Butikkens åbningstider er:
Mandag-fredag fra 10:00 - 17:00
Lørdag fra 10:00 - 13:00
Søndag lukket


Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Har du bestilt forsendelse med PostNord, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.


Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og tjekker trackingnummeret.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. 

 

Har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på +45 7023 1201 eller skriv til elenas@elenas.dk – så finder vi en løsning.


Levering til udlandet

Sender I varer til udlandet?

Dét kan du tro!
Blot bestil på elenas.dk og fragten for det pågældende land du sidder i vil fremvises i checkout.


Priser / Betaling

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på elenas.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.


Opkræves der betalingsgebyr?

Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på elenas.dk.


Hvilke betalingskort modtager I?

Vi modtager følgende betalingskort:

 
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
– PayPal

Betalinger hæves først, når pakken afsendes.

Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.


Fortrydelse / ombytning

Hvor lang tids returret har jeg?

Hos elenas.dk har du 30 dages returret. Så længe der returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.

 

Returner produkterne forsvarligt indpakket. Returadressen er:

Elenas.dk
Danelykke 3
7800 Skive
Noteret: Retur

Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.


Reklamationsret

Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?

Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på elenas@elenas.dk.

 

Kan du ikke finde ordrenummeret, kan vi oftest finde frem til dig via dit telefonnummer eller din mailadresse.


Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Ring til os:
+45 7023 1201

 

Skriv en mail:
elenas@elenas.dk


Hvad er jeres åbningstider?

Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på telefon i følgende tidsrum:

 

Mandag: 8:00 – 18:00
Tirsdag: 8:00 – 18:00
Onsdag: 8:00 – 18:00
Torsdag: 8:00 – 18:00
Fredag: 8:00 – 18:00
Lørdag: 9:30 - 13:00
Søndag: Lukket

Mail besvares indenfor 24 timer.


Bruger websitet cookies?

Ja, elenas.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

 

Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores privatlivsbetingelser.


Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.

 

Skriv til Victor på victor@elenas.dk

Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.


Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre.

 

Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på elenas@elenas.dk



Trustpilot
Dansk
Dansk